Splošni pogoji

Naročanje izdelkov
Izdelke iz ponudbe EMPIRE lahko naročite: - na spletni strani empire.si
Plačilo

Izdelke lahko plačate:

1. s plačilnimi karticami  Visa, Mastercard in Karanta.

2.  po povzetju - naročene izdelke plačate z gotovino pismonoši ob dostavi.

3.  z Moneto Naročene izdelke plačate z uporabo storitve Internet Moneta. Celoten znesek nakupa boste poravnali skupaj z računom za storitve družbe Telekom Slovenije oziroma Simobil.

4. Po predračunu. Ob naročilu blaga v e-poštni predal dobite vse potrebne podatke za izvedbo plačila. Čim bo plačilo razvidno, vam naročeno blago pošljemo po pošti.

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so v evrih.  Ceni nakupljenih izdelkov so dodani še stroški pošiljanja (glej 'Dostava in stroški dostave'). Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Cene veljajo do objave novega cenika.

Z  oddajo naročila (s klikom na gumb 'oddajte naročilo') se kupec izrecno strinja, da je s tem dolžan plačati prodajalcu Interbond d.o.o.

Prodajalec interbond d.o.o. je obvezen izdati račun, kupec pa je račun dolžan sprejeti in ga zadržati. https://drive.google.com/file/d/0B6bU5z2YXW2Ka0p4WFpCVzlzNTA/view?usp=sharing

Interbond d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu doda natisnjen račun, na katerem sta  razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupoprodajna pogodba med Interbond d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini www.empire.si  sklenjena v trenutku, ko Interbond d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Interbond d.o.o., kot tudi za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Interbond d.o.o. in s tem dostopna tudi kupcu.

 

Dostava in stroški dostave

Naročeno blago boste prejeli najkasneje v roku petih delovnih dni, večinoma pa že naslednji dan.  Stroški pošiljanja znašajo 2,90 eur (v ta znesek je vključena poštnina, pakiranje in odprema blaga). Ob tem dodajamo, da pri izbiri plačila 'po povzetju' Pošta Slovenije zaračunava provizijo poštne nakaznice, kar ob vrednosti nakupa do 27,50 eur podraži stroške poštnine za 1,62 eur, pri nakupih nad vrednostjo 27,50 eur pa za 5,88 % celotne vrednosti.   Pri nakupih v vrednosti 10 evrov ali več, stroške pošiljanja krijemo mi, seveda pa  pri izbiri plačila 'po povzetju', nastane dodaten strošek, ki ga zaračunava Pošta Slovenije - provizija poštne nakaznice (do 27,50 eur je provizija 1,62 eur, nad 27,50 eur pa 5,88% vrednosti poštne nakaznice).

Varovanje podatkov

Vsi podatki, ki jih posredujete ob nakupu, so računalniško obdelani in varovani skladno z veljavnimi predpisi. Zavezujemo se, da bomo spoštovali vašo zasebnost in skrbno varovali vse vaše osebne podatke. Vse podatke, ki ste nam jih ali nam jih boste posredovali, bomo brezpogojno varovali kot poslovno skrivnost skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 59/99, 57/01, 59-2/01).

Podatki bodo uporabljeni izključno za namen, za katerega ste nam jih posredovali (ponudba, račun, komunikacija v zvezi z vašim naročilom).

Za kakršnakoli dodatna vprašanja nam pišite na info@empire.si

Reklamacije

Vračilo blaga

Kupec  ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga podjetju pisno sporoči da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razloga za svojo odločitev, in sicer na e-naslov, ki je objavljen v kontaktnih podatkih info@empire.si  . Kupec  mora nato blago, skupaj z obrazcem za reklamacije, ki ga najdete pod tem odstavkom (v rubriki 'obrazec za vračilo blaga')  vrniti podjetju na naslov Interbond d.o.o., Jana Husa 42, 1000 Ljubljana  in sicer v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe, pri čemer krije neposredne stroške vračila blaga  kupec sam. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.  Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Interbond d.o.o. kupcu  vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe. Interbond d.o.o. vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Interbond d.o.o. lahko zadrži vrnitev prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Obrazec za vračilo blaga

Na tej povezavi si lahko natisnete obrazec, ki ga je izpolnjenega treba priložiti k vrnjenemu blagu:  https://drive.google.com/file/d/0B6bU5z2YXW2KaVdGQ1pQaU92M2M/view?usp=sharing 


Stvarna napaka

Prodajalec Interbond d.o.o. mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda

Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu Interbond d.o.o. sporoči osebno, o čemer mu mora Interbond d.o.o. izdati potrdilo

Prodajalec Interbond d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenja z novim brezhibnim blagom, ali pa vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca Interbond d.o.o.

Pritožbe in spori

Interbond d.o.o.  spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Interbond d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Interbond d.o.o.  lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 544 31 88  ali po elektronski pošti na info@empire.si  Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@empire.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Interbond d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Interbond d.o.o.,  ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Če spora ni možno rešiti izven sodno, je za reševanje pristojno Okrajno sodišče v Ljubljani